- Tre dagar i skolan

Halva veckan har gått fort! De var den första "riktiga" halva veckan för mig nu. För jag har ju nyss varit sjuk och det känns rätt skönt att vara tillbaka i skolan. Gjorde lite läxa igår och det var faktiskt något som jag hade sett framemot att göra. Rätt konstigt ändå!? Men det var.. jag ska inte säga kul. Men det var en bra känsla att få kunna göra läxor. Jag hade nästan ingen läxa alls på Medialinjen.. och det var faktiskt en av anledningarna att jag bytte - jag vet! Det är konstigt! Men jag måste få saker gjort! Jag ville göra och lära mig mer!!
Nu när skolan har kommit igång ska jag försöka att komma igång och blogga mycket! Minst en-två gånger om dagen, iaf. Tänkte att detta skulle bli som en fotoblogg, men jag har inte fotat på någon vecka.. menmen. Det kommer bli bättre. Är pågång med lite ny design, för den är så tråkig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test