- Mkt pyssel

Albumet som jag fick av mina vänner när jag komfirmerades är nu fyllt med mina egna bilder också :) Det var precis så alla sidorna räckte! Tack ännu en gång för det fina albumet! Blev verkligen jätteglad! :D
Här är en av bilderna som jag beställde till albumet! Blev väldigt nöjd med resultatet :)

Håller på med en ny design, men är rättså ny när det gäller att göra designen själv i photoshop eller dreamweaver.. så det kommer nog ta ett tag till innan den blir klar. Jag har sökt runt på google i x antal timmar - om massor av tips och så hur man gör en bloggdesign. Jag är bättre på att redigera bland koder på den här sortens blogg. Jag kan göra själva designen i photoshop och så. Men sen när jag kommer till att jag ska kunna lägga in den på bloggen, för att användas.. så blir det lite svårt! Menmen.. det kommer nog snart! :) ska söka mer på internet när jag har tid, så blir det perfeccct!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test