- Fotoblogg - Michaela Dahlström

Hallååhallåå!
Har läst Michaela D ett tag nu och hon är verkligen jätteduktig på att blogga och fotografera! Jag beundrar henne verkligen! Hon har alltid något att skriva och berätta om. Och jag förstår inte var hon får allt ifrån! Jag kan verkligen säga att det är en jättebra blogg om man är interesserad av foto och sånt - som jag! :)
Hennes design är jättefin, det hade varit kul om man kunde göra en sån fin design till min blogg.. eller min hemsida. Men jag har haft så mycket nu på senaste tiden. Läxor, vänner, träning, jobba och jag har varit sjuk. Så jag har inte hunnit "fixa" så mycket! Men mitt mål är att "försöka" bli klar med designen innan höstlovet iaf :P Men jag kan inte lova något!
HA DET NAAAJJJJSS!


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Åh, tack vad snällt! :) Glad jag blir. Kram på dig!

2010-12-29 @ 02:25:42
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test