- Mer med en analog systemkamera!

Idag hade vi fotografisk bild, vilket är den bästa lektionen på hela veckan. En bra start på en vecka :) FBL har gjort att jag tycker om måndagar!



Foto: Matilda
Modell: Jag





Foto: Annica
Modell: Jag och Matilda





Foto: Jag :)
Modell: Jag, Matilda och Annica

Bilden är tagen med självutlösare!

Ljuset, kontrastet och skärpan blev inte så bra på denna bilden. Det finns ett till "exemplar" av detta fotot, men de ligger i min mapp i skolan, för den ska ju läraren kolla på. Så jag var ju tvungen att ha den bästa i skolan. När jag får chansen att ta hem de fotona som jag har i skolan, så ska jag visa er dom! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test