- Från MP-elev till SP-elev

För er som inte visste det så gick jag på Mediaprogrammet innan och jag trivdes jättebra med alla mediaämnen. Men jag kände att jag inte lärde mig tillräckligt mycke i de andra ämnena.. som t.ex svenska, samhälle, matte och engelska. Så jag tänkte att jag kunde försöka byta till Samhällsprogrammet istället. Och en av anledningarna att jag bytte var faktiskt att jag ville ha mer läxor, jag vet att det låter helt crazy men det är faktiskt sant.
I högstadiet var jag rätt flitig med läxor och så, men när jag började på mediaprogrammet så blev det inte alls så! Jag har nog aldrig varit så oflitig. Jag ville känna mig duktig och känna att jag hade lärt mig något nytt. Sen kände jag fler i samhällsklassen än mediaklassen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test